خانه / مقالات / لاغری سریع

لاغری سریع

لاغری سریع
hhh79 لاغری سریع
خرید لوازم ورزشی

ی که رژیم های لاغری می گیریم رفیق داریم که هر چه سریعتر وزنمان کم شود به تناسب اعضا ایده ال برسیم.

لاغری زود با کلسیم

ارتقا میزان کلسیم دریافتی به شکلی باورنکردنی به کاهش توده چربی شما کمک خواهد کرد. برای این کار نیازی نیست صبح تا شب پاکت شیر دست تان باشد مواد غذایی دیگری می باشند که می توانید کلسیم دریافتی خود را با میل کردن آن ها افزایش دهید.

دل تان می خواهد چربی آب بکنید ؟ چند راه برای این کار و لاغری زود وجود دارد؛ کم میل کردن ، ورزش کردن میل کردن گاهی غذاهای خاص. در بین مواد غذایی که به چربی سوزی کمک می کنند، کلسیم اهمیت ویژه ای دارد باعث لاغری سریع می شود. لبنیات غنی از کلسیم هستند هر چه فشرده تر باشند، میزان کلسیم آن ها بیشتر است. برای مثال کلسیم ماست از شیر بیشتر است اما بسیاری از مردم نمی توانند به میزان لزوم لبنیات بخورند. منابع کلسیم دیگری در دسترس هستند که می توانند جایگزین لبنیات شوند. دریافت روزانه گرم کلسیم برای بدن شما مطلوب خواهد بود چنانچه بتوانید هر روز ۳ وعده لبنیات بخورید(شیر، پنیر، ماست، دوغ یا کشک) چنانچه از منابع دیگر کلسیم هم که ما معرفی می کنیم استفاده بکنید به شکل قابل توجه ی وزن کم خواهید کرد.

● لوبیا سبز

لاغری سریع با استفاده لوبیا سبز-متخصصان تغذیه معتقدند، جایگزین کردن گوشت قرمز با منابع پروتئینی گیاهی راهی مفید برای کاهش وزن و لاغری سریع است به خصوص با لوبیا سبز زیرا لوبیا سبز به جز پروتئین غنی از کلسیم هم هست. چنانچه میزان ی گوشت مرغ را با ۲۰۰ گرم لوبیای پخته بخورید بدن شما تا ۲۱۱ میلی گرم کلسیم دریافت خواهد کرد.

● بادام

لاغری زود با استفاده بادام -در مطالعه ای که بوسیله محققان آمریکایی انجام شد معین شد، افرادی که بادام خام بونداده می خورند، ۵۰ درصد بیشتر از افرادی که بادام نمی خورند سایز دور کمرشان کوچک خواهد شد. چربی تک رشته ای غیراشباع موجود در بادام آن ها را به منبع بی شبیه ی برای چربی سوزی تبدیل کرده است. در عین حال بادام غنی از کلسیم و در نتیجه در لاغری سریع مفید است.

● کلم

لاغری سریع با مصرف کلم-گرچه میزان کلسیم کلم قابل توجه است اما روی کاغذ محتوای کلسیم کلم کمتر ازبقیه سبزی هاست یک مشت آن ۱۹۷میلی گرم کلسیم دارد ولی تحقیقات پژوهشگران آمریکایی نشان داده، کلسیم کلم ۲ مساوی بیشتر از کلسیم اسفناج جذب می شود. جذاب است بدانید که اسفناج ۲۵۰ میلی گرم کلسیم دارد پس از کلم خام در سالاد غافل نشوید.

● پرتقال

لاغری زود با مصرف پرتقال- تمام پرتقال را به عنوان منبع ویتامین C می شناسند اما ممکن است ندانید که از میل کردن یک پرتقال درشت ۷۴ میلی گرم کلسیم به بدن شما خواهد رسید.در عین حال پرتقال پتاسیم مورد نیاز بدن شما را تامین خواهد کرد.وزارت کشاورزی آمریکا اعلام کرده پتاسیم در تنظیم وزن ،لاغری سریع و تناسب اعضا نقش مهمی دارد.

● ماهی سالمون

لاغری سریع با استفاده ماهی سالمون-فوائد ماهی سالمون بسیار خیلی است. محتوای امگا۳ این ماهی برای تامین سلامت قلب و اصلاح خلق خو بسیار مفید و تاثیر گذار است. از طرف دیگر این ماهی منبع مناسبی از کلسیم هست.میل کردن این ماهی با سبزی هایی به رنگ سبز تیره میزان قابل ملاحظه ای کلسیم به بدن شما می رساند. نوع کنسرو شده ماهی کلسیم بالایی دارد که حدود ۱۸۰میلی گرم است.

● لوبیا چیتی

لاغری زود با مصرف لوبیا چیتی-خوراک لوبیا چیتی با سس گوجه فرنگی کم نمک منبعی غنی از کلسیم است،در نتیجه استفاده آن در لاغری سریع مفید است. جدا از این محتوای فیبر بالای لوبیا چیتی به مدتی زیاد شما را سیر شکم شما را پر نگه خواهد داشت. یک کاسه کوچک لوبیا (نسبتا ۲۰۰ گرم) ۸۶ میلی گرم کلسیم به بدن شما خواهد رساند.

● نخود فرنگی

لاغری زود با مصرف نخود فرنگی-از میل کردن ۲۲۰ گرم نخود فرنگی پخته ۹۴ گرم کلسیم به بدن شما خواهد رسید و جدا از این، میزان مناسبی از منیزیم هم دریافت خواهید کرد که این ۲ ماده با هم میزان سوخت ساز بدن شما را در میزان متعادل نگه خواهد داشت.

تکنیکهای آسان برای لاغری سریع

-یکی از تکنیکهای آسان برای لاغری سریع آشامیدن آب است.خود را به آشامیدن آب عادت دهید. به جای میل کردن تنقلات پرچرب و پرکالری بین وعده های اصلی غذا به سراغ آشامیدن آب بروید. آشامیدن آب نه تنها به سلامت ی بدن کمک می نماید بلکه برای لاغری دور کمر نیز موثر است. پس آشامیدن آب را فراموش نکنید.

-از میل کردن سوپ های پرچرب خودداری بکنید . بعد از آماده شدن سوپ آن را در یخچال بگذاردی تا خنک شود در این حالت چربی موجود روی سوپ جمع می شود و شما می توانید چربی آن را با قاشق گرفته کنار بگذارید.

-یکی دیگر از تکنیکهای اثر گذار در لاغری زود جایگزین کردن سبریجات به جای غذاهای پرچرب است.رژیم سبزیجات میوه را کم کم شروع کنید! اگر قبلاً سبزیجات میوه در برنامه غذائی تان چندان جائی نداشته پس خوبتر است استفاده آن را در مقادیر کم شروع کنید.آنها را جایگزین غذاهای پرچرب بکنید .

-برنامه ورزشی تان را با برنامه ورزشی اعضاء خانواده همموسیقی بکنید . شما ورزش کردن را به منظور کم شدن وزن تان انجام می دهید در حالی که فرزندانتان این کار را برای تفریح حفظ سلامت ی شان انجام می دهند.

مطلب پیشنهادی

فروشنده مبلمان اداری و ویژگیهای شاخص آن

فروشنده مبلمان اداری و ویژگیهای شاخص آن  فروشنده موفق مبلمان اداری چه ویژگیهایی دارد؟  امروز …