خانه / مقالات / فروشنده مبلمان اداری و ویژگیهای شاخص آن

فروشنده مبلمان اداری و ویژگیهای شاخص آن

فروشنده مبلمان اداری و ویژگیهای شاخص آن

a7711 458 فروشنده مبلمان اداری و ویژگیهای شاخص آن

 فروشنده موفق مبلمان اداری چه ویژگیهایی دارد؟

 امروز ،من منصور نقی رازلیقی مدیر عامل مبلمان اداری آدینا قصد دارم در مورد یکی از اصلی ترین موضوعات در زمینه مبلمان اداری ، یعنی فروش مبلمان اداری و ویژگیهای خاص یکفروشنده مبلمان اداری ، تجربیات خودم را با شما خوانندگان محترم به اشتراک بگذارم .

یقینا ویژگیهای یک فروشنده موفق در مقالات بسیاری به بحث گذاشته شده من در اینجا بیشتر از جنبه مبلمان اداری به این قضیه میپردازم .

۱-آشنایی کامل با ویژگیهای محصولات مبلمان اداری :

کسی که بعنوان فروشنده مبلمان اداری مشغول بکار میشود باید اطلاعات کامل از انواع محصولات این صنعت داشته باشد .یعنی وقتی برای مشتری میخواهد یک میز مدیریت را معرفی کند بتواند در مورد تمام ویژگیهای آن میز صحبت کند .هم ویژگیهایی که بعنوان یک میز اداری استاندارد باید محصول داشته باشد و هم ویژگیهایی که این محصول خاص دارد و توجه مشتری باید به آن جلب شود و در تصمیم گیریش برای خرید محصول تاثیر مثبت بگذارد.

۲-تسلط کامل به فنون عمومی اصول مذاکرات :

این یک ویژگی کلی نه تنها برای فروشنده مبلمان اداری بلکه برای کلیه کسانی است که در این حوزه کاری وارد میشوند . خوشبختانه امروز موسساتی که علوم و فنون مذاکرات را تدریس میکنند خیلی زیاد شده اند . یک فروشنده باید حتما هم دوره در این مورد ببیند و هم خودش با مطالعه و تمرین، تاثیرگذاری سخنانش در مشتری را بالا ببرد .نحوه برخورد با هر مشتری با تیپ شخصیتی متفاوت را بداند و بتواند در سریعترین زمان شخصیت مشتری را تحلیل کرده و برمبنای آن با مشتری برخورد نماید .

۳-تعصب مثبت راجع به شرکت شما و محصولاتتان :

تا زمانیکه فروشنده شما بعنوان یکنفر که در این صنعت کار میکند ، اعتماد کافی به محصولات و برند شما نداشته باشد و زحمات بخش طراحی و تولید و همکاران خود را در ارائه محصولات مبلمان اداری درک نکرده باشد نمیتواند متعصبانه و جنگنده نسبت به محصولات عرق داشته باشد . اگر فروشنده شما ، کیفیت مبلمان اداری تولیدی شرکت شما را قبول نداشته باشد بهیچ عنوان نمیتواند در مورد کیفیت عالی محصولات مشتری شما را قانع کند .پس ابتدا یک فروشنده معتقد به شرکت و برندتان تربیت کنید و بعد او را در مقابل مشتریانتان قراردهید.

۴-آشنایی کامل با تکنولوژی تولید ، مواد اولیه و یراق آلات :

فروشنده مبلمان اداری باید زمانی که مشتری عبارتی مانند ” من جای دیگر عین همین میز کنفرانس را باقیمت ارزانتر دیده ام ” را بیان میکند ،بتواند با توضیح جزیی ترین مسائل مانندجنس و برند ورق ، یراق آلات ، تکنولوژی تولید و… مشتری را از دلایل بالا بودن قیمت قانع کند .

برای اطلاعات بیشتر در مورد فروش مبلمان اداری روی آن کلیک کنید

مطلب پیشنهادی

افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام تمامی ممبر ها ایرانی هستند و خودشان عضو می شوند …